Библиотека украинского студента: Шканова О. М. Маркетинг послуг
Главная

Шканова О. М. Маркетинг послуг: Навч. посібник. - К.: Кондор, 2003. - 304 с.

Вступ ... 3
Розділ 1 Основні поняття маркетингу послуг
1.1. Сутність послуги ... 6
1.2. Класифікація послуг ... 11
1.3. Специфіка маркетингу послуг ... 16
1.4. Маркетингова орієнтація підприємства, що надає послуги ... 18
1.5. Складові маркетингу-мікс ... 23
1.5.1. Послуга (суттєва відмінність) ... 26
1.5.2. Місце (канали розподілу та обслуговування) ... 32
1.5.3. Просування послуги ... 36
1.5.4. Ціна (тариф) ... 40
Питання для самоперевірки ... 47
Розділ 2 Методи маркетингового дослідження ринку послуг
2.1. Класифікація методів дослідження ... 49
2.2. Сегментація ринку послуг ... 53
2.3. Аналіз конкурентного середовища ... 56
2.4. Методи аналізу і прогнозування попиту на послуги....63
2.4.1. Методи екстраполяції ... 65
2.4.2. Застосування факторних моделей ... 73
Питання для самоперевірки ... 77
Тести ... 77
Розділ З Дослідження діяльності підприємства та вибір маркетингових стратегій
3.1. Місія, цілі та маркетингові стратегії підприємства ... 80
3.2. Стратегії підприємства на різних стадіях життєвого циклу послуги ... 87
3.3. Вибір конкурентних стратегій за матрицею «зростання - частка ринку ... 94
3.4. Концепція масштабного надання послуг та стратега щодо їх прибутковості ... 102
3.5. Стратегії підприємства щодо збільшення виручки ... 110
3.6. Бренд-стратегії підприємства ... 115
Питання для самоперевірки ... 118
Тести ... 120
Розділ 4
Маркетинг у сфері торговельного обслуговування населення
4.1. Маркетингові рішення роздрібних торговельних підприємств ... 125
4.2. Оцінка і прогнозування попиту в роздрібній торгівлі ... 128
4.3. Оцінка якості торговельного обслуговування споживачів ... 136
Питання для самоперевірки ... 145
Тести ... 146
Розділ 5 Маркетинг сервісу технічно складних товарів
5.1. Класифікація сервісу технічно складних товарів ... 148
5.2. Характеристики допродажного та післяпродажного сервісу ... 149
5.3. Визначення потреби в сервісі ... 157
Питання для самоперевірки ... 158
Тести ... 159
Розділ 6 Маркетинг послуг громадського харчування
6.1. Основні показники підприємств громадського харчування ... 160
6.2. Прогнозування попиту на продукцію та послуги підприємства громадського харчування ... 163
6.3. Стратегії ціноутворення ресторану ... 165
Питання для самоперевірки ... 169
Тести ... 169
Розділ 7 Маркетинг готельних послуг
7.1. Поняття і показники готельного господарства ... 172
7.2. Готельні послуги в Україні ... 174
7.3. Стратегії ціноутворення на ринку гостинності ... 179
Питання для самоперевірки ... 184
Тести ... 185
Розділ 8 Маркетинг у туризмі
8.1. Терміни туристичної діяльності ... 186
8.2. Структура туристичного ринку ... 189
8.3. Маркетингові дослідження туристичного ринку ... 190
Питання для самоперевірки ... 200
Тести ... 200
Комплексна ситуаційна задача ... 203
Розділ 9 Маркетинг транспортних послуг
9.1. Маркетингова діяльність транспортного підприємства ... 208
9.2. Вивчення попиту на перевезення пасажирів автомобільним транспортом ... 218
Питання для самоперевірки ... 228
Тести ... 229
Розділ 10 Маркетинг побутових послуг
10.1. Сутність побутового обслуговування ... 231
10.2. Порядок надання побутових послуг населенню в Україні ... 234
10.3. Аналіз і прогнозування попиту населення на побутові послуги ... 236
Питання для самоперевірки ... 239
Тести ... 240
Розділ 11 Маркетинг у консалтингу
11.1. Поняття консалтингових послуг ... 241
11.2. Сегментація ринку консалтингових послуг України ... 248
11.3. Вимоги споживачів до послуг консалтингових фірм. Критерії вибору консалтингової фірми ... 251
11.4. Цінова політика на ринку консалтингових послуг ... 254
11.5. Перспективи розвитку консалтингу в Україні ... 260
Питання для самоперевірки ... 262
Тести ... 263
Додатки
Додаток 1. Структура номенклатурних груп платних послуг для населення в Україні ... 266
Додаток 2. Основні вимоги до об'єкта роздрібної торгівлі, що атестується ... 274
Додаток ІІІ. Функціональні обов'язки майстра виробництва станції технічного обслуговування ... 284
Додаток 4. Функціональні обов'язки регіонального представника підприємства ... 285
Додаток 5. Кодекс консультанта ... 287
Додаток 6. Анкета консалтингової фірми ... 288
Термінологічний словник ... 291
Використана і рекомендована література ... 298

Получить книгу
"Шканова О. М. Маркетинг послуг"

© 2009-2022  ualibrarium.narod.ru