Библиотека украинского студента: Святненко В. Ю. Промисловий маркетинг
Главная

Святненко В. Ю. Промисловий маркетинг: Навч. посіб. - К.: МАУП, 2001. - 264 с.

Передмова ... 3
Розділ 1. Промисловий маркетинг: сутність, завдання, розвиток ... 5
1.1. Сутність і передумови розвитку промислового маркетингу ... 5
1.2. Принципи і завдання промислового маркетингу ... 6
1.3. Концепції промислового маркетингу: розвиток та умови застосування ... 7
1.4. Промислове підприємство як суб'єкт промислового ринку ... 10
Розділ 2. Промисловий ринок як об'єкт промислового маркетингу ... 12
2.1. Визначення промислового ринку та основні його характеристики ... 12
2.2. Особливості формування попиту на промислові товари ... 14
2.3. Структура промислового ринку ... 18
2.4. Учасники промислового ринку та їх взаємодія ... 25
Розділ 3. Сегментування промислового ринку ... 31
3.1. Сутність, цілі, критерії та ознаки сегментування промислового ринку ... 31
3.2. Переваги, недоліки і рівні ринкового сегментування ... 35
3.3. Етапи цільового маркетингу ... 36
3.4. Фактори ризику пошуку цільових ринків ... 44
Розділ 4. Процес товаропостачання і поведінка покупців ... 47
4.1. Процес товаропостачання на промисловому ринку і його учасники ... 47
4.2. Закупівельні центри і види здійснення закупівлі промислових товарів ... 51
4.3. Фактори, що впливають на прийняття рішень про закупівлю промислових товарів ... 55
4.4. Процес закупівлі промислових товарів для потреб підприємства ... 57
Розділ 5. Система маркетингових досліджень та інформації на промисловому ринку ... 62
5.1. Суть, структура і основні об'єкти маркетингових досліджень ... 62
5.2. Етапи і методи маркетингових досліджень ... 70
5.3. Сутність, види і система маркетингової інформації ... 74
5.4. Джерела і методи збирання маркетингової інформації ... 77
Розділ 6. Товари виробничого призначення і маркетингова товарна політика ... 81
6.1. Сутність і класифікація товарів виробничого призначення ... 81
6.2. Концепція життєвого циклу товару ... 87
6.3. Сутність, структура і формування маркетингової товарної політики ... 92
6.4. Формування товарного асортименту ... 95
6.5. Сутність, структура і напрямки розширення товарного асортименту ... 97
6.6. Сервіс у системі товарної політики ... 101
Розділ 7. Планування нової продукції і розробка товару ... 105
7.1. Сутність, види і рівні нових виробів ... 105
7.2. Передумови створення і освоєння нових товарів виробничого призначення ... 108
7.3. Планування нових товарів ... 115
7.4. Роль служби маркетингу при розробці нового товару ... 125
Розділ 8. Якість і конкурентоспроможність товарів виробничого призначення ... 130
8.1. Сутність якості промислової продукції і фактори, що впливають на неї ... 130
8.2. Показники якості промислової продукції і методи їх розрахунку ... 134
8.3. Оцінювання рівня якості промислової продукції ... 138
8.4. Сутність конкурентоспроможності продукції і методичні підходи до її оцінювання ... 142
8.5. Стандартизація і сертифікація в системі забезпечення якості та конкурентоспроможності ... 152
Розділ 9. Ціноутворення на промисловому ринку ... 165
9.1. Суть, фактори та етапи ціноутворення ... 165
9.2. Політика і методи ціноутворення на промисловому ринку ... 170
9.3. Основні цінові стратегії промислових підприємств ... 181
Розділ 10. Розподіл і переміщення товарів виробничого призначення ... 187
10.1. Сутність, функції і типи каналів розподілу товарів виробничого призначення ... 187
10.2. Класифікація і характеристика посередників промислового ринку ... 194
10.3. Маркетингова політика розподілу товарів виробничого призначення ... 201
Розділ 11. Система маркетингових комунікацій у промисловому маркетингу ... 212
11.1. Суть, види і етапи просування промислових товарів на ринок ... 212
11.2. Особливості стимулювання збуту товарів виробничого призначення ... 216
11.3. Особистий продаж товарів виробничого призначення ... 220
11.4. Цілі, функції і засоби розповсюдження реклами на промисловому ринку ... 223
Розділ 12. Управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства ... 228
12.1. Сутність і завдання управління маркетингом на промисловому підприємстві ... 228
12.2. Функції і види організаційних структур служби маркетингу ... 229
12.3. Сутність, принципи і завдання планування в маркетингу ... 235
12.4. Мета, типи і системи контролю маркетингової діяльності ... 236
Додатки ... 240
Список використаної та рекомендованої літератури ... 257

Получить книгу
"Святненко В. Ю. Промисловий маркетинг"

© 2009-2022  ualibrarium.narod.ru