Библиотека украинского студента: Шканова О. М. Маркетингова товарна політика
Главная

Шканова О. М. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. - 2-ге вид., стереотип. - К.: МАУП, 2003 - 160 с.

ВСТУП ... 3
Розділ 1. ТОВАР ЯК ОБ'ЄКТ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ... 5
1.1. Поняття товару. Класифікація товарів ... 5
1.2. Властивості та якість товару ... 7
1.3. Стандартизація товарів в Україні ... 9
Розділ 2. ТОВАРНИЙ ЗНАК, УПАКОВКА І МАРКУВАННЯ ... 11
2.1. Сутність товарного знака (торгової марки) та його типи ... 11
2.2. Державна реєстрація товарного знака в Україні ... 18
2.3. Роль упаковки і маркування в маркетинговій товарній політиці ... 23
Розділ 3. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ ... 34
3.1. Поняття конкурентоспроможності товару ... 34
3.2. Технічні параметри та їх класифікація ... 36
3.3. Економічні показники конкурентоспроможності ... 40
3.4. Розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності ... 42
Розділ 4. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ І ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ... 44
4.1. Поняття життєвого циклу товару ... 44
4.2. Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару ... 45
4.3. Формування асортименту товарів ... 49
Розділ 5. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ ... 57
5.1. Конкуренція як форма функціонування товарно-ринкового господарства ... 57
5.2. Еволюція конкуренції та її форми ... 65
5.3. Внутрішньогалузева і міжгалузева конкуренція ... 67
5.4. Розвиток конкуренції монополій ... 70
Розділ 6. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ І КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ... 74
6.1. Класифікація конкурентних стратегій ... 74
6.2. Оцінка стратегій основних конкурентів ... 79
6.3. Методи відкритої цінової конкуренції ... 81
6.4. Методи прихованої цінової конкуренції ... 83
6.5. Нецінові форми і методи конкуренції ... 85
6.6. Фактори успіху в конкурентній боротьбі ... 90
Розділ 7. ОБМЕЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ ... 92
7.1. Взаємозв'язок конкуренції і монополізму ... 92
7.2. Поняття монополії та основні організаційні форми монополістичних об'єднань ... 93
7.3. Форми монополізму ... 97
7.4. Форми й методи обмеження конкуренції ... 102
7.5. Бар'єри, що обмежують конкуренцію в Україні ... 104
Розділ 8. РОЛЬ ДЕРЖАВИ У РОЗВИТКУ КОНКУРЕНЦІЇ НА ТОВАРНИХ РИНКАХ ... 107
8.1. Аналіз і оцінка державної політики, що регулює конкуренцію на певному товарному ринку ... 107
8.2. Основні напрями антимонопольної політики ... 111
8.3. Система органів Антимонопольного комітету України ... 116
Розділ 9. КОНТРОЛЬ ЗА МОНОПОЛІЗАЦІЄЮ ТОВАРНИХ РИНКІВ ... 120
9.1. Етапи аналізу товарних ринків ... 120
9.2. Визначення монопольного становища підприємців на ринку ... 121
9.3. Контроль за економічною концентрацією ... 124
Розділ 10. НЕДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ ... 130
10.1. Напрями впливу на конкурента і методи недобросовісної конкуренції ... 130
10.2. Відповідальність за недобросовісну конкуренцію ... 134
10.3. Захист прав підприємств (підприємців) ... 136
Розділ 11. ОРІЄНТАЦІЯ НА СПОЖИВАЧА В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ ... 138
11.1. Поведінка споживача при виборі місця здійснення покупки ... 138
11.2. Принципи розташування роздрібної мережі в умовах конкуренції 142
11.3. Особливості конкуренції в роздрібній торгівлі України ... 149
Список використаної та рекомендованої літератури ... 157

Получить книгу
"Шканова О. М. Маркетингова товарна політика"

© 2009-2022  ualibrarium.narod.ru