Главная |
Вступ ... 3
Розділ 1. Маркетинг у системі управління підприємством ... 5
1.1. Маркетинг як одна з основних функцій бізнесу ... 5
1.2. Місце маркетингу в системі управління підприємством ... 6
1.3. Сутність менеджменту як управління бізнесом в умовах ринку його основні функції і характеристики ... 8
Розділ 2. Сутність і методологічні основи маркетингового менеджменту ... 11
2.1. Сутність та основні поняття маркетингового менеджменту його цілі і завдання ... 11
2.2. Еволюція концепції маркетингового менеджменту ... 13
2.3. Характеристика процесу маркетингового менеджменту ... 15
Розділ 3. Управління маркетинговими дослідженнями та оцінкою ринкових можливостей підприємства ... 19
3.1. Сутність, мета й основні завдання маркетингових досліджень ... 19
3.2. Структура і процес маркетингових досліджень ... 20
3.3. Маркетингова інформація: джерела, методи збирання ... 24
3.4. Комплексне дослідження ринків ... 30
3.5. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових ринків підприємства ... 45
Розділ 4. Формування маркетингової стратегії і планування маркетингових програм ... 51
4.1. Сутність маркетингового планування, його завдання і принципи ... 51
4.2. Формування маркетингової стратегії фірми ... 54
4.3. Планування програм маркетингу ... 68
4.4. Маркетинг у складі бізнес-плану фірми ... 73
Розділ 5. Управління товаром ... 78
5.1. Сутність маркетингової товарної політики фірми ... 78
5.2. Конкурентоспроможність продукції та її оцінка ... 79
5.3. Інновації в товарній політиці ... 83
5.4. Управління товаром і його життєвий цикл ... 88
5.5. Маркетингове управління у сфері послуг ... 92
Розділ 6. Управління ціноутворенням ... 95
6.1. Сутність маркетингової цінової політики фірми ... 95
6.2. Встановлення ціни на товари (послуги) ... 97
6.3. Управління цінами ... 103
6.4. Ініціювання зміни цін і реакція на цінові зміни ... 107
Розділ 7. Управління розподілом товарів ... 112
7.1. Сутність маркетингової політики розподілу ... 112
7.2. Функції і формування каналів розподілу ... 113
7.3. Управління каналами розподілу ... 119
7.4. Управління оптовою та роздрібною торгівлею ... 121
7.5. Маркетингова логістика ... 124
Розділ 8. Управління комплексом маркетингових комунікацій ... 128
8.1. Сутність маркетингової політики комунікацій ... 128
8.2. Розробка і реалізація комплексу маркетингових комунікацій ... 129
8.3. Реклама, стимулювання збуту і паблік рилейпінз ... 136
8.4. Персональний продаж і прямий маркетинг ... 142
Розділ 9. Організація маркетингу на підприємстві ... 149
9.1. Сутність та основні принципи організації маркетингу на підприємстві ... 149
9.2. Маркетингова організаційна структура фірми ... 150
9.3. Еволюція розвитку внутрішньофірмової системи маркетингу ... 156
9.4. Взаємодія структур маркетингу з іншими підрозділами фірми ... 159
9.5. Структура і розуміння підприємства, повністю орієнтованого на маркетинг (споживачів) ... 160
Розділ 10. Контроль маркетингової діяльності ... 165
10.1. Сутність контролю маркетингової діяльності фірми ... 165
10.2. Система і процес контролю маркетингової діяльності ... 166
10.3. Стратегічний контроль маркетингу ... 168
Розділ 11. Управління торговим персоналом ... 173
11.1. Розробка системи збуту фірми ... 173
11.2. Управління торговим персоналом системи збуту ... 174
11.3. Навчання торгового персоналу ... 177
Список використаної та рекомендованої літератури ... 180
Получить книгу
"Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент"