Главная |
ПЕРЕДМОВА ... 3
ВСТУП. МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ - ВАЖЛИВИЙ АТРИБУТ СВІТОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО ПРОЦЕСУ ... 5
Частина 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ... 8
1.1. Тенденції розвитку світового господарства ... 8
1.1.1. Основні характеристики розвитку світового ринку ... 8
1.1.2. Особливості маркетингової діяльності компаній в міжнародному середовищі ... 10
Контрольні запитання ... 12
1.2. Середовище міжнародного маркетингу ... 13
1.2.1. Маркетингове середовище міжнародного бізнесу: основні акценти та пріоритети дослідження ... 13
1.2.2. Аналіз факторів середовища міжнародного маркетингу ... 14
1.2.3. Оцінка результатів маркетингового аналізу міжнародного середовища та можливої реакції компанії на зміни в середовищі ... 3О
Контрольні запитання ... 32
1.3. Стратегії міжнародного маркетингу ... 33
1.3.1. Планування маркетингової діяльності в міжнародному середовищі. Маркетингові програми ... 33
1.3.2. Аналітичні підходи до стратегічного планування ... 35
1.3.3. Стратегічні альтернативи в міжнародному маркетингу: стандартизація та адаптація ... 38
Контрольні запитання ... 40
1.4. Аналіз міжнародної конкуренції ... 41
1.4.1. Суб'єкти, об'єкти та методи міжнародної конкуренції.
Рівні конкурентної агресивності ... 41
1.4.2. Конкурентні стратегії в міжнародному маркетингу ... 42
1.4.3. Конкурентна політика. Формування міжнародних конкурентних переваг ... 43
1.4.4. Аналіз конкурентів ... 44
Контрольні запитання ... 46
1.5. Тактика міжнародного маркетингу: продуктова політика ... 47
1.5.1. Міжнародна концепція продукту ... 47
1.5.2. Альтернативи продуктової стратегії міжнародного маркетингу: рівень стандартизації та фактори адаптації продукту ... 51
1.5.3. Функціональні аспекти міжнародної продуктової політики ... 52
Контрольні запитання ... 55
1.6. Тактика міжнародного маркетингу: пріоритети ціноутворення ... 56
1.6.1. Фактори впливу на прийняття рішення ... 56
1.6.2. Формування міжнародної ціни ... 57
Контрольні запитання ... 59
1.7. Тактика міжнародного маркетингу: міжнародна практика просування та збуту ... 60
1.7.1. Особливості формування попиту та стимулювання збуту в міжнародному середовищі ... 60
1.7.2. Міжнародна реклама і пропаганда. Табу міжнародної реклами ... 62
Контрольні запитання ... 64
1.8. Управління міжнародним маркетингом ... 65
1.8.1. Оптимізація виду присутності компаній на зарубіжних ринках ... 65
1.8.2. Організація маркетингової служби компанії, що діє на міжнародному ринку ... 66
1.8.3. Контроль та оцінка ефективності заходів міжнародного маркетингу ... 67
Контрольні запитання ... 69
Частина 2. СИТУАЦІЙНІ ВПРАВИ ... 70
2.1. Методичні вказівки до аналізу ситуаційних вправ ... 70
2.1.1. Зміст та мета кейсу ... 70
2.1.2. Методика роботи над кейсом ... 70
2.1.3. Організаційні рекомендації щодо порядку роботи над кейсом ... 73
2.2. Ситуаційна вправа 1 CELOTEX Corporation: проблеми виходу на український ринок ... 75
2.3. Ситуаційна вправа 2 АЗМОЛ: оцінка експортних можливостей ... 82
2.4. Ситуаційна вправа З АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ: проблеми закріплення конкурентних позицій національної компанії в глобальному сегменті ... 97
2.5. Ситуаційна вправа 4 Київський завод «АВІАНТ»: тернистий шлях до міжнародного успіху ... 101
2.6. Ситуаційна вправа 5 Українські страуси ... 112
ДОДАТКИ ... 116
Додаток 1. Показники маркетингового середовища зарубіжного ринку ... 116
Додаток 2. INCOTERMS - 2000 ... 120
Додаток 3. Міжнародні (глобальні) організації ... 123
Додаток 4. Форми міжнародної економічної інтеграції ... 128
Додаток 5. Маркетингові аспекти формування
міжнародної спеціалізації України ... 130
Додаток 6. Програма курсу ... 136
Додаток 7. Методичні вказівки до виконання індивідуального проекту ... 141
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ... 143
WEB-ІНФОРМАЦІЯ ... 145
Получить книгу
"Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації"