Главная |
Вступ ... 3
Тема 1. Реклама - ефективний інструмент маркетингової політики комунікацій ... 5
1.1. Реклама: сутність, цілі, завдання ... 5
1.2. Класифікація реклами ... 9
1.3. Класифікація реклами на основі етапів життєвого циклу товару ... 17
1.4. Роль реклами в стратегії маркетингу ... 20
Тема 2. Історія виникнення й розвитку реклами ... 23
2.1. Зародження реклами у стародавні часи ... 23
2.2. Розвиток реклами в Західній Європі та США ... 29
2.3. Становлення і розвиток рекламної справи в Україні ... 35
Тема 3. Психологічні основи реклами ... 62
3.1. Реклама як метод впливу на поведінку споживачів ... 62
3.2. Мотивація поведінки споживача ... 69
3.3. Процес сприйняття реклами ... 75
3.4. Чуттєва реакція на рекламу ... 81
Тема 4. Рекламні звернення ... 88
4.1. Основи розробки та створення рекламних звернень ... 88
4.2. Особливості художнього оформлення друкованих рекламних звернень ... 96
4.3. Фірмове гасло у рекламі ... 99
4.4. Творчі стилі в рекламі ... 101
Тема 5. Рекламна діяльність ... 120
5.1. Рекламні агентства ... 120
5.2. Рекламодавці ... 126
5.3. Планування рекламної діяльності ... 131
5.4. Реклама у засобах масової інформації ... 138
5.5. Створення іміджу і розробка фірмового стилю ... 147
5.6. Особливості реклами на місці продажу. Оформлення вітрин. Виставки і ярмарки ... 152
Тема 6. Нові перспективні напрями в рекламі ... 163
6.1. Брендинг - високоефективна технологія завоювання й утримання споживача ... 163
6.2. Директ-маркетинг ... 167
6.3. Реклама в Internet ... 171
Тема 7. Реклама в зовнішньоекономічній діяльності ... 185
7.1. Особливості міжнародного ринку реклами ... 185
7.2. Норми, правила та законодавче забезпечення рекламної діяльності в Росії, США і країнах Західної Європи ... 188
7.3. Міжнародно-нормативне регулювання рекламної діяльності громадськими некомерційними організаціями ... 197
Тема 8. Рекламне законодавство України ... 201
8.1. Закон України "Про рекламу" ... 201
8.2. Закон України "Про захист від недобросовісної конкуренції" ... 208
8.3. Закон України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" ... 210
8.4. Законодавство України, що опосередковано стосується реклами ... 212
8.4.1. Закон України "Про інформацію" ... 212
8.4.2. Закон України "Про видавничу справу" ... 218
8.4.3. Закон України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" ... 222
8.4.4. Закон України "Про телебачення і радіомовлення" ... 223
8.4.5. Закон України "Про захист інформації в автоматичних системах" ... 227
8.4.6. Захист авторських прав у рекламі ... 229
Післямова ... 234
Список використаної та рекомендованої літератури ... 236
Получить книгу
"Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність"