Главная |
Вступ ... 3
Тема 1. ЗМІСТ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ... 6
1.1. Управління маркетингом і маркетингове управління ... 6
1.2. Процеси та операції в міжнародній маркетинговій діяльності ... 8
1.3. Підходи до організації міжнародної маркетингової діяльності ... 11
1.4. Рівні компетентності в міжнародній маркетинговій діяльності ... 13
1.5. Функціональні напрями міжнародної маркетингової діяльності ... 14
1.6. Стандартні вимоги до менеджера з міжнародного маркетингу ... 14
1.7. Коло обов'язків менеджера з міжнародного маркетингу ... 15
1.8. Основні функції менеджерів з міжнародного маркетингу ... 16
Тема 2. ОЦІНКА ПОТЕНЦІАЛУ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ... 21
2.1. Мотиви міжнародної діяльності фірм ... 21
2.2. Типи експортної поведінки фірм ... 22
2.3. Зовнішньоекономічний потенціал фірми та умови його реалізації ... 24
2.4. Підходи до визначення потенціалу міжнародної діяльності фірми ... 26
2.5. Послідовність прийняття рішення про доцільність виходу фірми на зовнішній ринок ... 32
Тема 3. СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ ... 37
3.1. Маркетингова інформаційна система міжнародного бізнесу ... 37
3.2. Система маркетингової інформації в міжнародному бізнесі ... 38
3.3. Внутрішня маркетингова інформація ... 38
3.4. Моніторинг міжнародного бізнес-середовища ... 40
3.5. Моніторинг міжнародного макросередовища (SLEPT- і PEST-аналіз) ... 42
3.6. Моніторинг міжнародного мікросередовища (цільового середовища) ... 46
3.6.1. Вивчення зарубіжних споживачів ... 46
3.6.2. Дослідження конкурентів ... 54
3.7. Організація міжнародного маркетингового дослідження ... 57
3.8. Маркетингові дослідження зарубіжної фірми ... 61
3.9. Структура маркетингового звіту ... 65
3.10. Аудит міжнародного маркетингу ... 67
Тема 4. РОЗРОБКА МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ... 71
4.1. Стратегічне управління ... 71
4.2. Маркетингова стратегія ... 73
4.3. Інструменти визначення маркетингових стратегій ... 78
4.4. Стратегічні рішення з розробки міжнародної маркетингової стратегії ... 81
4.5. Міжнародні маркетингові стратегії ... 84
4.5.1. Загальні стратегії ... 84
4.5.2. Стратегії географічної (регіональної) експансії ... 84
4.5.3. Глобальні маркетингові стратегії ... 85
4.5.4. Стратегії продукт - ринок ... 86
4.5.5. Конкурентні стратегії ... 86
Тема 5. МІЖНАРОДНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ... 90
5.1. Сутність міжнародного маркетингового планування ... 90
5.2. Переваги та недоліки міжнародного маркетингового планування ... 91
5.3. Принципи міжнародного маркетингового планування 93
5.4. Стратегічне та оперативне маркетингове планування ... 96
5.5. Міжнародний маркетинговий план: сутність, види, зміст ... 97
5.6. Планування елементів міжнародного маркетингового комплексу ... 101
5.7. Ресурсне обґрунтування міжнародного маркетингового плану ... 106
5.8. Коло рішень щодо організації міжнародного маркетингового планування ... 112
5.9. Проблеми міжнародного маркетингового планування ... 113
Тема 6. ОРГАНІЗАЦІЯ І КОНТРОЛЬ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ... 118
6.1. Орієнтації у створенні організаційних структур управління міжнародним маркетингом ... 118
6.2. Еволюція міжнародних організаційних структур ... 119
6.3. Типи організаційних структур управління міжнародним маркетингом ... 120
6.4. Чинники вибору адекватної організаційної структури управління міжнародною маркетинговою діяльністю ... 125
6.5. Контроль міжнародної маркетингової діяльності ... 126
Получить книгу
"Циганкова Т. М. Управління міжнародним маркетингом"