Главная |
Передмова ... 7
РОЗДІЛІ. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ОСНОВА ЕКОНОМІКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА НА РИНКУ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ ... 9
Глава 1. Підприємництво та підприємства на ринку товарів і послуг ... 9
1.1. Сутність підприємництва на ринку товарів і послуг як сучасної форми діяльності в ринковій системі господарювання ... 9
1.2. Підприємницька ідея, типи, форми підприємств на ринку товарів і послуг ... 16
1.3. Характеристика основних форм об'єднань підприємницьких структур, їх суть, особливості формування ... 37
1.4. Законодавчо-правова база, значення та зміст інформаційного забезпечення підприємницької діяльності ... 51
Основні терміни і поняття ... 59
Питання для самостійної підготовки ... 60
Глава 2. Економіка та організація становлення підприємництва на ринку товарів і послуг ... 62
2.1. Функціональні стратегії підприємництва на ринку товарів і послуг ... 62
2.2. Вплив підприємницького середовища на розвиток підприємницького капіталу ... 75
2.3. Джерела формування та розвитку підприємницького капіталу ... 79
2.4. Економічна відповідальність за результати підприємницької діяльності ... 81
2.5. Форми контролінгу на ринку товарів і послуг ... 84
2.6. Інфляція та її наслідки для підприємницьких формувань ... 87
2.7. Методологія та методи визначення рейтингу підприємницьких структур у ринковій системі господарювання ... 90
Основні терміни і поняття ... 96
Питання і завдання для самостійної підготовки до розділу 98 Висновки до розділу ... 98
РОЗДІЛ II. СКЛАДОВІ ЧИННИКИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО УСПІХУ ... 100
Глава 3, Суть і характеристика підприємницького успіху ... 100
3.1. Сутність і складники підприємницького успіху ... 100
3.2. Підприємець як визначальна особистість у бізнесі ... 106
3.3. Характеристика професійної культури підприємця ... 112
3.4. Вплив етики підприємництва на підвищення рівня підприємницького успіху ... 114
Основні терміни і поняття ... 115
Питання для самостійної підготовки ... 116
Глава 4. Організація планування та прогнозування підприємницької діяльності на ринку товарів і послуг ... 117
4.1. Організація і функціонування системи планування підприємництва на ринку товарів і послуг ... 117
4.2. Види планів, їх сутність, призначення, методологія розробки ... 121
4.3. Система прогнозування розвитку підприємницьких формувань ... 132
Основні терміни і поняття ... 135
Питання для самостійної підготовки ... 136
Глава 5. Фінансово-економічна діяльність підприємництва на ринку товарів і послуг ... 137
5.1. Бюджетування та планування фінансів підприємницьких структур ... 137
5.2. Аналіз структури каналів реалізації продукції на ринку товарів і послуг ... 144
5.3. Механізм ціноутворення, мета вибору ціни, методика розрахунку ціни ... 152
5.4. Місце і роль цін у системі агромаркетингу, їх формування та модифікація ... 162
Основні терміни і поняття ... 165
Питання і завдання для самостійної підготовки ... 167
Висновки до розділу II ... 168
РОЗДІЛ III. АНТИКРИЗОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМНИЦТВА НА РИНКУ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ ... 170
Глава 6. Формування конкурентоспроможності підприємницьких структур на ринку товарів і послуг ... 170
6.1. Сутність, форми та види конкуренції ... 170
6.2. Фактори конкурентної боротьби, її вплив на формування підприємницького середовища ... 184
6.3. Формування конкурентного статусу підприємницьких структур, оцінювання його рівня ... 189
6.4. Організація та вплив державного регулювання та підтримки для підвищення конкурентоспроможності підприємництва на ринку товарів і послуг ... 191
6.5. Методи визначення конкурентоспроможності та позицій підприємств на ринку товарів і послуг ... 202
Основні терміни і поняття ... 209
Питання для самостійної підготовки ... 210
Глава 7. Система безпеки підприємництва на ринку товарів і послуг ... 211
7.1. Економічна безпека підприємств на ринку товарів і послуг ... 211
7.2. Рівень використання потенційних виробничих можливостей підприємницьких формувань ... 219
7.3. Оцінювання фінансової стійкості і платоспроможності підприємницьких структур у ринковому середовищі ... 224
Основні терміни і поняття ... 232
Питання для самостійної підготовки ... 233
Глава 8. Банкрутство: законодавство і практика правозастосування ... 234
8.1. Санація: основні форми та особливості, етапи проведення ... 234
8.2. Інститут банкрутства ... 241
8.3. Законодавчо-правова база банкрутства ... 248
8.4. Практика застосування законодавства про банкрутство 251
Основні терміни і поняття ... 261
Питання для самостійної підготовки ... 264
Методичні вказівки і практичні завдання ... 264
Висновки до розділу III ... 269
РОЗДІЛ IV. МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦТВА НА РИНКУ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ ... 272
Глава 9. Поєднання державного і ринкового регулювання підприємництва ... 272
9.1. Обґрунтування методів і форм активізації підприємництва ... 272
9.2. Адаптація систем управління до вимог ринку ... 277
9.3. Фінансово-економічне регулювання розвитку підприємництва на ринку товарів і послуг ... 280
9.4. Інвестиційна, орендна, лізингова політика при формуванні матеріальних ресурсів у підприємницьких структурах ... 287
9.5. Поєднання державного і ринкового регулювання розвитку економіки підприємництва ... 299
Основні терміни і поняття ... 307
Питання для самостійної підготовки ... 307
Глава 10. Розвиток міжнародних економічних відносин підприємницьких формувань на ринку товарів і послуг ... 308
10.1. Економічна необхідність розвитку міжнародних форм підприємництва в Україні ... 308
10.2. Основні види зовнішньоекономічної діяльності підприємств, пошук і вибір партнерів ... 314
10.3. Зарубіжний досвід інноваційної діяльності фірм і компаній ... 318
10.4. Механізм регулювання міжнародних економічних відносин підприємницьких структур на ринку товарів і послуг ... 321
Основні терміни і поняття ... 327
Питання для самостійної підготовки ... 328
Висновки до розділу IV ... 328
Контрольні тести для перевірки знань ... 330
Список використаної та рекомендованої літератури ... 350
Додатки ... 355
Получить книгу
"Шлійко А.В. Економіка підприємництва на ринку товарів і послуг"