Главная |
Вступ ... 8
1. закони функціонування ринку та взаємодія товаровиробників і держави ... 12
1.1. Ринок, його сутність та структура ... 13
1.2. Економічні закони, що регулюють ринок ... 26
1.3. Еластичність попиту і пропозиції ... 30
1.4. Конкуренція в бізнесі ... 44
1.5. Регулююча роль держави в ринковій економіці ... 66
1.6. Державний менеджмент ... 94
2. ПРИРОДА ТА ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦТВА ... 104
2.1. Сутність підприємництва ... 104
2.2. Функції та рушійні сили підприємництва ... 114
2.3. Умови та принципи підприємництва ... 119
2.4. Суб'єкт підприємництва ... 121
2.5. Права та обов'язки підприємців ... 123
2.6. Сутність і структура економічної власності ... 124
2.7. Управління власністю компаній ... 132
2.8. Управління якістю власності у галузі ... 137
3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ФОРМИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ... 142
3.1. Організаційні одиниці підприємництва ... 142
3.2. Основні види підприємств та їх організаційно-правові форми ... 144
3.3. Одноосібне володіння, його переваги та недоліки ... 157
3.4. Товариство (партнерство), його особливості ... 160
3.5. Корпоративна форма організації підприємницької діяльності ... 165
3.6. Спільні підприємства ... 169
3.7. Франчайзна система ... 170
4. МАЛЕ ТА СЕРЕДНЄ ПІДПРИЄМНИЦТВО ... 185
4.1. Місце і роль малого підприємництва в економіці ... 185
4.2. Економічна сутність і функції малих підприємств ... 189
4.3. Державна політика у сфері малого підприємництва ... 198
4.4. Стратегія та основні напрямки і заходи підтримки малого і середнього бізнесу ... 206
4.5. Орієнтири вибору політичного курсу щодо малого та середнього бізнесу ... 232
4.6. Регулювання господарської діяльності малих підприємств ... 241
4.7. Розвиток малого підприємництва в галузях ... 245
4.8. Розвиток малого бізнесу в муніципальних утвореннях ... 254
5. АКЦІОНЕРНІ ТОВАРИСТВА ... 264
5.1. Сутність корпоративного управлінняі ... 265
5.2. Основні риси сучасного корпоративного управління ... 274
5.3. Поняття відкритого акціонерного товариства. Види акціонерних товариств ... 288
5.4. Статут акціонерного товариства ... 293
5.5. Акції й інші цінні папери акціонерного товариства ... 295
5.6. Інтегровані корпоративні структури ... 300
5.7. Дотримання співвідношення корпоративних прав та інтересів різних груп акціонерів-інвесторів ... 312
6. ТЕХНОЛОГІЯ ЗАСНУВАННЯ БІЗНЕСУ ... 326
6.1. Мета організації власної справи. Визначення місії та формулювання цілей фірми ... 326
6.2. Вибір бізнес-ідеї ... 357
6.3. Форми і принципи створення власної справи ... 372
6.4. Засновницькі документи підприємства ... 376
6.5. Статутний фонд підприємства та його формування ... 388
6.6. Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності ... 395
6.7. Постановка на облік у податкових органах. Відкриття рахунків у банках ... 416
6.8. Дозволи, необхідні для початку роботи. Ліцензування діяльності підприємства ... 425
6.9. Обмеження підприємництва. Припинення діяльності підприємства ... 438
7. МАРКЕТИНГ ... 453
7.1. Становлення маркетингу ... 453
7.2. Сутність і функції маркетингу ... 470