Библиотека украинского студента: Яценко Т. С. Теорія і практика групової психокорекції
Главная

Яценко Т. С. Теорія і практика групової психокорекції: Активне соціально-психологічне навчання: Навч. посіб. - К.: Вища шк., 2004. - 679 с.

ВСТУП ... 3
ЧАСТИНА І. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ ... 7
Розділ 1. Психологічні засоби групової психокорекційної роботи ... 8
1.1. Практична психологія і психокорекційна практика ... 8
1.2. Поняття психокорекції ... 18
1.2.1. Природа психічних явищ, які підлягають психокорекції ... 19
1.2.2. Спрямованість психокорекційного процесу АСПН ... 19
1.2.3. Поняття особистісної деструкції та особистісної проблеми спілкування ... 20
1.2.4. Особливості психокорекційного процесу в групі АСПН ... 23
1.3. Особливості процесуальної діагностики в групі АСПН ... 25
1.4. Результативність психокорекційного процесу в групі АСПН ... 27
Список використаної літератури ... 29
Розділ 2. Групова динаміка як чинник психокорекції ... 30
2.1. Поняття «дезінтеграція» та «інтеграція» в контексті групової психокорекції за методом АСПН ... 30
2.2. Механізми особистісних змін суб'єкта у процесі групового навчання спілкування ... 40
2.3. Відображення групових змін процесу АСПН у малюнках ... 57
2.4. Методичні рекомендації ... 71
Список використаної літератури ... 75
Розділ 3. Теоретичні засади психокорекційної практики ... 77
3.1. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (Модель внутрішньої динаміки психіки) ... 78
3.2. Теоретичні моделі психокорекційної практики ... 107
3.2.1. Психоаналітична модель ... 107
3.2.2. Екзнстенційно-гуманістична модель ... 107
3.2.3. Модель групи, центрованої на клієнті ... 108
3.2.4. Гештальт-модель ... 108
3.2.5. Феноменологічний підхід до психокорекції ... 108
3.3. Активне соціально-психологічне навчання та його теоретико-методологічне підґрунтя ... 110
3.3.1. Онтопсихологія ... 110
3.3.2. Інтегральний психоаналіз (аналітична трилогія) ... 113
3.3.3. Теорія психосинтезу ... 118
3.3.4. Транс персональна психологія ... 120
3.3.5. Гуманістична психологія ... 122
Список використаної літератури ... 123
Розділ 4. Організаційно-методичні аспекти активного соціально-психологічного навчання ... 124
4.1. Принципи функціонування групи АСПН ... 125
4.2. Методичні вимоги, спільні для керівника й учасників АСПН ... 128
4.3. Методичні положення, обов'язкові для керівника групи АСПН ... 133
4.4. Чинники, що сприяють інтеграції групи ... 134
4.5. Вимоги до професійних і особистісних якостей керівника групи АСПН ... 139
Список використаної літератури ... 143
Розділ 5. Методи активного соціально-психологічного навчання ... 144
5.1. Групова дискусія ... 144
5.2. Психомалюнок ... 145
5.3. Рольова гра ... 148
5.4. Психодрама ... 149
5.5. Методи невербальної! взаємодії ... 153
5.6. Використання вправ у АСПН ... 157
Список використаної літератури ... 168
ЧАСТИНА II. ПРОЦЕС АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ ... 169
Перший день занять ... 170
Другий день занять ... 189
Третій день занять ... 232
Четвертий день занять ... 258
П'ятий день занять ... 295
Шостий день занять ... » ... 341
Сьомий день занять ... 380
Восьмий день занять ... 416
Десятий день занять ... 531
Одинадцятий день занять ... 565
Дванадцятий день занять ... 621
Підбиття підсумків роботи групи АСПН ... 671
Післямова ... 676

Получить книгу
"Яценко Т. С. Теорія і практика групової психокорекції"

© 2009-2022  ualibrarium.narod.ru