Библиотека украинского студента: Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання
Главная

Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання / Навч. посібник. - К., 2002. - 358 с.

Вступ ... 5
1. Теоретичне підґрунтя та об'єктивна основа визначення ціни товару ... 10
2. Механізм формування ринкової ціни товару (послуги), роль і функції ціни ... 17
3. Базова стратегія конкуренції та її вплив на формування ринкових цін ... 44
3.1. Стратегія зниження ціни продукту ... 45
3.2. Стратегія диференціації продукту ... 46
3.3. Стратегія сегментування ринку ... 49
3.4. Сутність стратегії нововведень ... 52
3.5. Сутність стратегії швидкого реагування на потреби ринку ... 53
4. Систематизація та класифікація цін на товари і послуги споживчого ринку ... 58
4.1. Загальні ознаки класифікації цін ... 59
4.2. Специфічні різновиди цін, які застосовуються у сфері туристичної діяльності ... 66
5. Характеристика комплексного туристичного продукту та послуг гостинності як специфічних товарів ... 70
6. Структура вартості туристичного обслуговування та ціни туристичного продукту. Маржинальний дохід, прибутковість і рентабельність вітчизняних туристичних підприємств ... 83
7. Структура вартості готельного обслуговування, експлуатаційної і повної собівартості послуг розміщення, готельних тарифів та цін на додаткові послуги готелів ... 98
8. Структура ринкових цін на продукцію, товари і послуги підприємств харчування, їхня виробнича собівартість, прибутковість, рентабельність реалізації ... 122
9. Механізм регулювання цін на споживчі товари, послуги гостинності та туризму: вітчизняний та міжнародний досвід ... 144
9.1. Сутність ринкової саморегуляції та методів державного регулювання цін ... 144
9.2. Цінові податки як інструмент державного регулювання цін, їх характеристика та законодавча основа ... 149
9.3. Напрями вдосконалення оподаткування підприємств готельного господарства: вітчизняний та міжнародний досвід ... 152
9.4. Основні положення антимонопольного законодавства України ... 164
9.5. Особливості державного регулювання цін на послуги підприємств туристичної сфери в Україні. Повноваження органів місцевої виконавчої влади в галузі ціноутворення ... 167
9.6. Світовий досвід державного регулювання цін на споживчі товари і послуги в умовах інфляції і кризових явищ в економіці ... 172
9.7. Напрями вдосконалення оцінки якості обслуговування в готелях України ... , ... 178
9.8. Стандартизація і сертифікація послуг як інструменти державного регулювання якості обслуговування, цін і тарифів в Україні та інших країнах світу ... 181
10. Конкурентоспроможність вітчизняного туристичного продукту: методичні підходи до визначення ... 202
11. Фактори диференціації цін на ринку послуг міжнародного туризму ... 210
12. Напрями вдосконалення стратегії і тактики управління цінами в підприємствах сфери послуг гостинності та туризму України ... 242
Практичні завдання ... 262
Тести для поточного контролю знань студентів ... 288
Питання для підсумкового контролю знань ... 296
Література ... 298
Додатки ... 309

Получить книгу
"Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання"

© 2009-2022  ualibrarium.narod.ru