Главная |
Передмова ... 3
Розділ 1. Документ і документаційне забезпечення управління
1.1. Документ, його роль та місце в муніципальному управлінні ... 7
1.2. Нормативно-методична база діловодства ... 12
1.3. Види документів та їх класифікація ... 13
1.4. Стандартизація, уніфікація і трафаретизація управлінських документів ... 23
1.5. Документування та документальне забезпечення управлінської діяльності ... 24
Розділ 2. Основні вимоги до складання та оформлення управлінських документів
2.1. Формуляр документа, його основні реквізити та їх характеристика ... 27
2.2. Бланк документа, вимоги, що пред'являються до нього ... 47
2.3. Загальні вимоги до оформлення тексту документів ... 51
Розділ 3. Оформлення організаційно-розпорядчої документації
3.1. Класифікація організаційно-розпорядчої документації за функціональною ознакою ... 56
3.2. Складання та оформлення організаційних документів ... 58
3.3. Розпорядчі документи: особливості складання та оформлення ... 66
3.4 Особливості підготовки довідково-інформаційних документів та їх оформлення ... 83
Зміст
Розділ 4. Документи з особового складу
4.1. Поняття та класифікація документів з особового складу ... 99
4.2. Документи з контрактної системи наймання працівників ... 101
4.3. Порядок документального оформлення прийняття, переведення, звільнення з роботи ... 105
4.4. Особливості документального оформлення організації роботи з кадрами в місцевій державній адміністрації ... 110
4.5. Накази з особового складу ... 113
4.6. Трудові книжки, порядок їх ведення, обліку, зберігання та видачі під час звільнення працівників ... 116
4.7. Складання особистих офіційних документів ... 129
Розділ 5. Документування діяльності колегіальних органів державного управління та місцевого самоврядування
5.1. Планування роботи місцевих органів влади ... 136
5.2. Порядок підготовки, проведення та документального оформлення апаратних нарад, засідань, зборів, конференцій, колегій ... 142
5.3. Документування діяльності виборчих комісій і комісій з референдумів ... 144
Розділ 6. Звернення громадян до органів державного управління та місцевого самоврядування
6.1. Сутність звернення громадян до органів державного управління ... 150
6.2. Особливості складання окремих документів ... 151
6.3. Терміни розгляду звернень і відповідальність за їх порушення ... 153
6.4. Реєстрація звернень у державних органах управління ... 155
6.5. Організація прийому громадян у місцевій державній адміністрації ... 156
6.6. інформування населення про діяльність місцевої державної адміністрації ... 158
6.7. Звернення громадян в інші органи державної влади ... 159
Зміст
Розділ 7. Організація документообігу
7.1. Організація роботи з документами ... 163
7.2. Структура та обсяг документообігу в організації ... 166
7.3. Основні принципи організації канцелярської роботи ... 169
7.4. Організація процесу руху документів ... 170
Розділ 8. Мета, завдання та функції служби документаційного забезпечення управління
8.1. Служба документаційного забезпечення управління організацією ... 189
8.2. Функції діловодної служби ... 192
8.3. Функції керівника діловодної служби ... 194
8.4. Звітність канцелярії про виконану роботу ... 195
8.5. Особливості організації служби документаційного забезпечення управління в місцевих державних адміністраціях України ... 197
Розділ 9. Захист документів
9.1. Правова охорона документів ... 206
9.2. Комерційна таємниця та її зберігання ... 207
9.3. Захист документальної інформації за допомогою технічних засобів ... 208
Розділ 10. Інформаційні технології підтримки документообігу
10.1. Тенденції розвитку інформаційних технологій ... 211
10.2. Системи електронного документообігу ... 219
10.3. Програмні системи автоматизації діловодства й документообігу ... 246
Перелік умовних позначень, символів, одиниць скорочень і термінів ... 250
Термінологічний словник ... 251
Додаток ... 289
Список рекомендованої літератури ... 307
Получить книгу
"Іванова Т. В., Піддубна Л. П. Муніципальне діловодство"