Библиотека украинского студента: Бородкіна Н.О. Маркетинг
Главная

Бородкіна Н.О. Маркетинг: Навч. посібник. - К.: Кондор, 2005. - 360 с.

ПЕРЕДМОВА ... 6
Тема 1. Сутність основних понять маркетингу та розвиток його концепцій ... 9
1.1. Сутність, значення та основні поняття маркетингу ... 9
1.2. Основні цілі та принципи маркетингу ... 24
1.3. Види маркетингу та їх застосування ... 31
1.4. Концепції маркетингу ... 34
Контрольні питання до теми ... 39
Список використаної літератури ... 40
Тема 2. Маркетинг як мобільна система ... 42
2.1. Системний підхід до організації маркетингу підприємства ... 42
2.2. Функції маркетингу ... 57
2.3. Поняття маркетингового середовища ... 63
2.4 Фактори макросередовища ... 66
2.5. Фактори мікросередовища ... 70
2.6. Фактори внутрішнього середовища ... 76
Контрольні запитання ... 83
Література ... 84
Тема 3. Формування маркетингової інформаційної системи на основі проведення маркетингових досліджень ... 85
3.1. Маркетингова інформаційна система ... 85
Контрольні запитання ... 123
Література ... 123
Тема 4. Вивчення потреб і поведінки споживачів та вибір цільових сегментів ... 125
4.1. Моделювання поведінки покупців ... 125
4.2. Особливості купівлі товарів виробничого призначення ... 131
4.3. Сутність та принципи сегментації ринку покупців споживчих товарів та товарів виробничого призначення ... 139
Список літератури ... 145
Тема 5. Товарна політика в системі маркетингу ... 146
5.1 Суть, цілі та завдання товарної політики підприємства 146
5.2. Концепція життєвого циклу товару ... 157
5.3. Суть та роль інновацій у маркетинговій діяльності підприємства ... 162
5.4. Торговельна марка, її складові ... 167
5.5. Поняття якості товару ... 174
5.6. Конкурентоспроможність товару та її розрахунок ... 178
Контрольні завдання ... 185
Список літератури ... 186
Тема 6. Цінова політика в системі маркетингу ... 187
6.1. Суть та завдання цінової політики в системі маркетингу ... 187
6.2. Види цінових стратегій ... 202
6.3 Методи ціноутворення ... 209
Питання для обговорення ... 220
Список літератури ... 220
Тема 7. Політика розповсюдження в системі маркетингу ... 222
7.1. Значення, цілі та завдання політики розповсюдження в системі маркетингу ... 222
7.2 Види маркетингових систем розповсюдження ... 231
7.3 Маркетингові рішення щодо побудови каналів розповсюдження ... 237
7.4. Маркетинговий логістичний підхід при організації розповсюдження товарів ... 253
Контрольні завдання ... 265
Список рекомендованої літератури ... 265
Тема 8. Комунікаційна політика в системі маркетингу ... 267
8.1. Значення, цілі, завдання системи маркетингових комунікацій у комплексі маркетингу ... 267
8.2. Основні елементи системи маркетингових комунікацій ... 276
8.3. Структура комунікаційного бюджету ... 307
Тема 9. Стратегії маркетингу підприємства ... 316
9.1. Сутність стратегій маркетингу ... 316
9.2. Види маркетингових стратегій ... 321
9.3. Розробка стратегій маркетингу ... 333
Контрольні питання ... 359
Список літератури ... 360

Получить книгу
"Бородкіна Н.О. Маркетинг"

© 2009-2022  ualibrarium.narod.ru