Библиотека украинского студента: Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг
Главная

Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1998. - 152 с.

Розділ 1. Сутність і сфера стратегічного маркетингу ... 5
1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірмою та маркетингом ... 5
1.2. Основні категорії стратегічного маркетингу ... 6
1.3. Елементи та види маркетингових стратегій ... 10
1.4. Маркетингове стратегічне планування ... 15
Контрольні запитання і завдання ... 20
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища. Визначення конкурентних переваг ... 21
2.1. Сутність і склад маркетингового середовища ... 21
2.2. Фактори маркетингового макросередовища ... 23
2.3. Фактори маркетингового мікросередовища ... 28
2.4. Етапи аналізу маркетингового середовища ... 33
2.5. Аналіз сильних та слабких сторін фірми, маркетингових можливостей та загроз (SWOT-аналіз) ... 36
2.6. Конкурентна перевага фірми ... 45
Контрольні запитання і завдання ... 49
Розділ 3. Маркетингові стратегії сегментації
та вибору цільового ринку ... 51
3.1. Виникнення, сутність і зміст STP-маркетингу ... 51
3.2. Фактори та критерії сегментації. Принципи ефективної сегментації ... 53
3.3. Стратегії недиференційованого, диференційованого та концентрованого маркетингу ... 59
3.4. Оцінка сегментів у процесі вибору цільових сегментів ... 63
3.5. Маркетингові стратегії вибору цільового ринку ... 66
Контрольні запитання і завдання ... 70
Розділ 4. Маркетингові стратегії росту ... 71
4.1. Сутність і класифікація маркетингових стратегій росту ... 71
4.2. Маркетингові стратегії інтенсивного росту ... 71
4.3. Маркетингові стратегії інтегративного росту ... 77
4.4. Маркетингові стратегії диверсифікації ... 79
Контрольні запитання і завдання ... 82
Розділ 5. Маркетингове управління портфелем бізнесу фірми ... 83
5.1. Сутність маркетингового управління портфелем бізнесу фірми. 83
5.2. Стратегічна модель Портера ... 84
5.3. Матриця Бостонської консультативної групи (матриця росту) ... 90
5.4. Матриця "Мак Кінсі - Дженерал Електрик" (матриця привабливості ринку) ... 99
Контрольні запитання і завдання ... 108
Розділ 6. Маркетингові стратегії диференціації і позиціонування...113
6.1. Різновиди маркетингової стратегії диференціації ... 113
6.2. Позиціонування. Побудова позиційної схеми ... 120
6.3. Різновиди стратегій позиціонування ... 123
Контрольні запитання і завдання ... 126
Розділ 7. Маркетингові конкурентні стратегії ... 127
7.1. Сутність і класифікація маркетингових конкурентних стратегій ... 127
7.2. Маркетингові стратегії ринкового лідера ... 130
7.3. Маркетингові стратегії челенджерів ... 140
7.4. Маркетингові стратегії послідовників ... 143
7.5. Маркетингові стратегії нішерів ... 145
Контрольні запитання і завдання ... 149
Література ... 150

Получить книгу
"Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг"

© 2009-2022  ualibrarium.narod.ru